Ο κ.Ελντίν πάλι σε λιγότερες από 24 ώρες έσπευσε δήθεν να “αναιρέσει” τα γραφόμενά μου σε μια δεύτερη απάντησή του( 1) περί ριζοσπαστικού Ισλάμ. Αλήθεια ο κ.Ελντίν που βρίσκει το χρόνο και την όρεξη να ασχολείται συνέχεια με έναν ημιμαθή; Δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει; Πέρα από τη Σαλαφιστική dawa με τι ακριβώς ασχολείται ο κ.Ελντίν; Έχει κάποιο επάγγελμα που του εξασφαλίζει τα προς το ζην ή η Σαλαφιστική dawa είναι μια υπόθεση πλήρους απασχόλησης για αυτόν; Αν ναι, τότε μπορεί να μας πει από ποιους χρηματοδοτείται; Δεν επιθυμώ να ασχοληθώ περισσότερο με τον κ.Ελντίν. Έχει γίνει γραφικός και επαναλαμβάνει τα ίδια και τα ίδια επιχειρήματα χωρίς να κατανοεί ότι όλοι οι αναγνώστες μας έχουν ήδη βγάλει τα συμπεράσματά τους. Θα σταθώ όμως σε κάποια σημεία της δεύτερης απάντησής του, τα οποία θεωρώ ότι χρήζουν απάντησης. Ο κ. Ελντίν επανέρχεται στη συκοφαντία ότι δήθεν συνέδεσα το Σύλλογο Ελ Ραχμάν με τη τρομοκρατία. Παραθέτει μάλιστα μια πρόταση που είχα γράψει στο άρθρο μου “Radical Dawa online in Greece” και τη μεταφράζει κατά το δοκούν. Τη πρόταση “ can eventually radicalize Greek converts to Islam with the potential to result in terrorist violence” τη μεταφράζει ως “ ξεκάθαρη λοιπόν σύνδεση ότι οι δραστηριότητες μας μελλοντικά πολύ πιθανόν να καταλήξουν σε τρομοκρατικές και βίαιες ενέργειες.” Λοιπόν το “eventually radicalize” προς ενημέρωση του κ.Ελντίν αποδίδεται στην ελληνική γλώσσα ως “ενδεχομένως να ριζοσπαστικοποιήσει” και το “potential to result in terrorist violence”αποδίδεται ως “ δυνητικά να έχει ως αποτέλεσμα τη τρομοκρατική βία”. Ακόμα και αυτό που έγραψα όμως γίνεται εύκολα αντιληπτό στον καθένα ότι δεν αφορά το Σύλλογο Ελ Ραχμάν αλλά ενδεχομένως κάποιους προσήλυτους στο Σαλαφίστικο Ισλάμ. Δεν υπονόησα σε καμία περίπτωση ότι η ενδεχόμενη ριζοσπαστικοποίηση και καταφυγή στη τρομοκρατία θα αφορούσε τον ίδιο ή τα μέλη του Συλλόγου Ελ Ραχμάν, αλλά κάποιους προσήλυτους στο Σαλαφιστικό Ισλάμ που μπορεί να επηρεαστούν από το κήρυγμα της ριζοσπαστικής διαδικτυακής dawa.
Σε ένα άλλο σημείο ο κ.Ελντίν παραδέχεται ότι “ η μεθοδολογία των Σαλάφ κατέχει την απόλυτη αλήθεια” επομένως αυτή και μόνο η παραδοχή τοποθετεί τους Σαλαφιστές στον αντίποδα των αξιών που πρεσβεύει ο Δυτικός Πολιτισμός. Στη συνέχεια ο κ.Ελντίν αποφαίνεται ότι ζητάω την αφομοίωση των Μουσουλμάνων στις Δυτικές κοινωνίες και όχι την ενσωμάτωση τους. Από που προκύπτει αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα του κ.Ελντίν; Εκείνο που ισχυρίστηκα είναι ότι οι αξίες και τα πιστεύω των Σαλαφιστών μπορούν να οδηγήσουν στη μη ενσωμάτωσή τους στις Δυτικές κοινωνίες με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεν είναι όμως όλοι οι Μουσουλμάνοι Σαλαφιστές και επομένως το πρόβλημα δεν έγκειται στους Μουσουλμάνους γενικά, αλλά στις διάφορες εκφάνσεις του ριζοσπαστικού Ισλάμ(μεταξύ των οποίων και τους Σαλαφιστές) που περιέγραψα αναλυτικά σε προηγούμενο άρθρο μου. (2)
Ο κ. Ελντίν στη συνέχεια αναφέρεται στις γνωστές θεωρίες συνομωσίας περί διδύμων πύργων. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται καν να απαντήσω σε αυτές τις γελοιότητες. Για το τι έγινε με τους διδύμους πύργους έχει αποφανθεί η επίσημη διακομματική επιτροπή του Κογκρέσου για την 9/11 (3) Όσον αφορά τις σχέσεις της Σαουδικής Αραβίας με την Αλ Κάιντα αυτές είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων αμφιλεγόμενες και στη χειρότερη των περιπτώσεων στενές (4)
Στο ζήτημα του περίφημου e-mail που απέστειλα στον κ.Ελντίν το Σεπτέμβριο του 2010, για πρώτη φορά παραδέχεται ότι ίσως και να του το έστειλα αλλά μπορεί να μην μπήκε στα εισερχόμενά του αλλά να διαγράφηκε ως spam. Ωστόσο θεωρεί πως και εγώ καταφέρθηκα με βαριές εκφράσεις κατά του κ. Άμπου Γιάσερ, κάτι το οποίο είναι εντελώς αναληθές.
Τέλος νομίζω ότι με σαφήνεια εξήγησα τους λόγους (5) της δικής μου άρνησης και του συναδέλφου μου κ.Ιωάννη Μιχαλέτου για έναν δημόσιο (πρόσωπο με πρόσωπο) διάλογο με τους κ.κ Ελντίν και Γιάσερ.
Πηγές
(1) http://islamforgreeks.org/2011/08/02/second-response-to-banoutsos/
(2) http://rimse.gr/?p=320
(3) http://govinfo.library.unt.edu/911/report/index.htm
(4) http://www.jihadwatch.org/2004/03/link-al-qaeda-and-saudi-intelligence-agency.html
(5) http://rimse.gr/?p=326